Konfigurator - prosim o komentar

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Únor 4 19:30:00 CET 2008

Mno, mozno ano, mozno nie...

Ano si odovodnil  Ty.

Nie je preto, lebo aby to malo zmysel, mal by byt konfigurak tvoreny kadekym, takze by sa mal pouzit nejaky jednoduchy, zrozumitelny, blbuvzdorny a beznymi "domacimi" prostriedkami editovatelny format, bez nutnosti sa nieco prilis nove a rozsiahle ucit - a to nie som si isty ze XML splna. Mozno si to myslim preto lebo o XML h***o viem... :-)

Este tvrdsi oriesok je vsak medzisubor, ktory sa priamo prepoklada ze bude editovany rovno uziivatelom, najlepsie ako organicka sucast zdrojakov...

wek

-----Original Message-----

From:  Miroslav Sinko

Ahoj,

len take doporucenie k formatu konfig suboru.. Prihovoril by som sa za
XML, nie preto, ze je to moderne, ale preto, ze vela prace s kontrolou
spravnosti urobi parser (nielen syntax, ale aj chybajuce/nadbytocne
polozky). Samozrejme predpoklada to napisat schemu - su na to nastroje,
ktore ulahcia pracu (napr. free XMLPad). Dalsim predpokladom je
validacny parser. Mam programatorske skusenosti s MSXML a Xerces C++
parsermi. S ohladom na multiplatformovost doporucujem ten druhy. Ak by
si potreboval konzultacie k pouzitiu, som tu :-)

miro