Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Únor 4 11:50:02 CET 2008

> Negaci Vaseho nesouhlasu lze dovodit, ze closed source SW povazujete za
> stejne nebo vice bezpecny, nez open source SW.

Mno, ako cvicenie z logiky to nie je zle... Ta negacia by skor mala zniet: "Linux ako OS *nie je bezpecnejsi* pre vladne nasadenie".

Preco by mal byt?

> Mohl byste jen pro zajimavost
> uvest argumenty, kterymi byste svuj nesouhlas podporil ?

Uvadzal som ich vcera. Skumanie rozsiahleho zdrojoveho textu Lin a spol., suvisiaceho procesu prekladu, zabezpecenie distribucie a udrzby atd. je problem rovnako iracionalneho rozsahu ako skumat binar Win apod.

> Zejmena by mne
> zajimalo, jak byste resil certifikaci takoveho SW, kdyz jako suverenni stat
> NESMITE akceptovat jine certifikacni autority, nez sve vlastni ?

Neriesil by som to.

Je nebezpecne naivne sa domnievat, ze bezpecnost mozno stavat na comkolvek tak zlozitom a krehkom ako je operacny system, nech je opensource alebo closed.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list