Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Únor 4 10:52:04 CET 2008

Ne ve vsem s tebou souhlasim. Jsem ted ve skole, ale podle zakona uz
nejsem student. Takze nemam vyhody tech dennich studentu. Ti maji, pokud
jsou ve skole, k dispozici nejake licence Officu i na svuj notebook.
Rekli nam, ze mame delat ve wordu a excelu a tak jim to poslat. Ani
jedno nemam, nechci to kupovat ani krast. Udelal jsem to v Openoffice a
prevedl do PDF. To jim nakonec nevadilo.
Vadilo mi, ze me nutili tohle delat v softu ktery nemam a ten si koupit.
  Proste nic jinyho neslo. Jenze tam to maji vsichni a vsude a tvari se
ze nic jinyho neexistuje a nic jinyho se nepovoluje. Protoze oni by si
nikdy ten Openoffice nenainstalovali - nejspise to ani nejde.
Kdyz jsem se ucili neco o databazich, tak jedine MS SQL, vse ostatni je
k nicemu - no to prece neni pravda. A tak dale ...

Martin Hanek