Re: mobil na dvě karty současně

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Únor 4 10:51:20 CET 2008

Dekuji a kdyztak zkusim. Telefon se mi libi, jinak na trhu jsou jeste
TwinSim, Mivvy Dual a pak nejakej itaskej, ale nezajimavej.
Rozhoduju se mezi Emgeton G20 nebo TwinSim.
Ma s nimi nekdo zkusenosti ?
TwinSim ma AKU 2200 mAh, Emgeton 1000 mAh.
Jindra Polivka

Brácha mi ho předevčírem ukazoval:

http://www.mp3centrum.cz/novinky/58-predstaveni-telefonu-na-2-sim-karty-emge
ton-g20-cult-opravdova-vychytavka/
http://www.mp3centrum.cz/b-mp3-mp4-prehravace-b/emgeton-g20-cult-slot-pro-2-
sim-mp3-mp4-rekorder-2mpix-microsd-bluetooth.html

MP3centrum je jeho obchod, klidně se ho zeptejte, můžete i v diskuzi
pod článkem. Má v něm teď svoje dvě SIM karty, takže bude moct
poreferovat i nějaký zkušenosti.

A je to asi fakt jedinej telefon svýho druhu (aspoň u nás).

P.K.