=?UTF-8?Q?Re:_Re:_Odleh=C4=8Den=C3=AD_s=C3=ADt=C4=9B, _pot=C3=AD=C5=BEe=3F?=

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Únor 4 08:11:43 CET 2008

A jaky cil ma takova akce? Co chcete ziskat?
-ze budeme par dnu bez proudu? Svicky jsou sice romantika, ale neee,
ja dekuji, nechci.
-ze CEZ vyda hromadku miliard? To jako aby byl dalsi duvod zdrazit
elektrickou? Neee, taky dekuji, nechci.

Ja vim, nicit je jednoduzsi nez budovat:(
Marek