DDS od Analogu

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 3 21:27:54 CET 2008

este raz zopakujem ze prechod na novu frekvenciu je uz z principu
fungovania DDS fazovo spojity. Pri zapise novej frekvencie jednoducho
zacne faza narastat rychlejsie alebo pomalsie. Ziadne ostre zmeny.
Nieco zrejme robite zle pri ovladani. Ako velke su zmeny frekvencie
medzi dvoma zapismi? Ako presne sa to prejavuje na vystupe? Da sa to
vidiet na osciloskope?
Mozno zapis do registrov nie je robeny tak ako by mal byt.
Pozrite si funkciu bitov B28 a HLB v control register. Skuste cip
ovladat tak ze zapisete do registra FREQ0 a zvolite FSELECT, novu
frekvenciu do FREQ1 a prepnete na novu frekvenciu cez FSELECT. Tym by sa
mohli odstranit problemy s casovanim.
b.