MECH / zváranie hliníkových chladic(ov

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Únor 3 20:21:54 CET 2008

Mno, bez vykresu ci nacrtku, poctu kusov atd. a znalosti Vasich moznosti a dalsich okolnosti je tazke uhadnut ze ci to je alebo nie je cesta...

Kazdopadne, tlakovy odliatok je podobne nakladna zalezitost ako tahany profil, a odlievanie do pieskovych foriem apod. si aj tak vyzaduje opracovanie.

Necakajte, ze existuje lacne a jednoduche riesenie.

wek