Re[3]: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Martin Šaněk sanek.martin@volny.cz
Neděle Únor 3 19:10:08 CET 2008

Dobrý den,
 původeně jsem se nechtěl do této diskuze vubec plést, ale to co tu
 napsal Kosta o učitelích mi jaksi mluvi z duše.
 Nedávno jsem měl výstup z učitelem výpočetní techniky na škole kam
 chodí můj syn. Přinesl špatnou známku, protože neměl domácí úkol.
 Řeknete si klasika u 17.letého klacka, ale svět není černobílý...
 Když jsem začal zjišťovat okolnosti zjistilo se, že domácí úkoly musí
 psát ve Wordu (máme doma jen OO) a  - ted se fakt držte stolu -
 posílat si je do emailové schránky na Seznamu, kde si je ZE ŠKOLY
 vybírají....
 Fakt by mě zajímala vaše reakce, protože já jsem vyšumněl...
 Různými vyšetřovacími metodami na obou stranách barikády, které
 nebyly daleko způsobům zavedeným v STB jsem nakonec zjistil, že na
 této škole NENÍ možno používat USB, ani CD ani jakákoli další média a
 JEDINÝM možným způsobem je posílat si všechna data po emailu... NO
 CHÁPETE TO???? v 21.století... ?!?!?! Domácí úkol neměl, protože
 prostě tenkrát Seznamu spadly servery.
 Neváhal jsem tedy a napsal A4 elaborát na téma výpočetní techniky
 atd. Výsledkem byla v podstatě kladná odezva ale na konci se
 konstatovalo, že mám stejně smůlu - jsem prý jediný komu to vadí.

 Tak nevím... asi nejsem normální průměrný Čech a měl bych se
 stydět...

S pozdravem,
 Martin Šaněk
 mailto:sanek.martin@volny.cz