Re: Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 18:35:47 CET 2008

Ja ani poradne nevim jak to vidim. Musim uznat, ze se mi zatim nakonec
vzdy podarilo vybrat si notebook co mi vyhovoval a byl bez Windows,
ale je to tezke a zacinam mit obavy, aby se to nestalo nemoznym.
Prijde mi spatny obecny trend, ze dva produkty se prodavaji spolu a
pokud chcete ten prvni, musite platit i za ten druhy. Nekdo mi rikal,
ze udejne existuje nejaka smlouva mezi Microsoftem a Acerem, ze proste
tyhle NB budou s temihle Windows a vy si je musite koupit - Nevim
jestli je to pravda, snad ne.
Ja mam napriklad jako student VUT pravo si pouzivat Windows pro sve
studijni ucely. A uznejte, ze je docela neprijemne, kdyz musite
zaplatit neco, co vam doma lezi na stole, protoze chcete koupit novy
NB.
A navic jeste stejne nedostanete plnou podporu, protoze cast diskoveho
prostoru ktery si platite je casto vyhrazen rpo recovery partition,
coz je jedina moznost, jak instalovat zakoupene windows, rpotoze CD
Vam nedaji. Nemam to z vlastni zkusenosti, ale kamarad na kolejich se
pokousel dostat instalacni CD k takto "zakoupenemu" produktu. I
Microsoft, i vyrobce i prodejce mu CD odmitli dat s tim, ze na nej ma
samozrejme narok, ale ma mu ho dat neko jiny.