Re: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Kosta (mk) info@mcu.cz
Neděle Únor 3 18:16:08 CET 2008

> Akademicka puda se lisi od jine tim, ze by zde mela platit nezavislost na
> komerci, objektivita a nestrannost. Studenti by meli byt vzdelavani tak,
> aby
> si osvojili objektivni znalosti z daneho oboru, bez ovlivnovani komercnimi
> subjekty, prosazujicimi sve zajmy.

Prominte mi mou omezenost, ale jesti tomuto opravdu verite, tak
pravdepodobne vedete nelehky zivot v kazdodennim stretu idealizovane teorie
s beznym zivotem. Nebo jste uzavren kdesi v bubline bez moznosti
konfrontovat teorii a praxi. Ale nezoufejte vetsina nepochoenych geniu dojde
casem uznani. Nekdy to vsak ale trva .... :)

pozdravem
Kosta (MK)
 Je tezke byt za pitomce - konkurence je prilis velika