DDS od Analogu

Miloš Šula sula@rps.cz
Neděle Únor 3 18:16:45 CET 2008

Zdravím konferenci,
Můžete mi poradit, zda se dá u DDS od analogu ( např.AD9833 ) změnit
frekvence až po dokončení periody frekvence předchozí ? Mám aplikaci v
níž snímám v cyklu přes A/D napětí na potenciometru a podle toho
nastavuji frekvenci DDS. Bohužel při při nastavování frekvence se ihned
po zapsání nové frekvence do registru nastaví frekvence nová, takže to
tu předchozí utne třeba ve třetině periody. Když takto nastavuji
frekvenci třeba 10/sec objeví se na výstupu slyšitelné vrčení o
frekvenci 10Hz ( podle rychlosti nastavování ). Mohu samozřejmě
nastavovat frekvenci DDS až při  skutečné změně hodnoty z A/D, ale to by
moc nepomohlo, jelikož potenciometr generuje určitý šum, takže ta
hodnota lítá neustále +-3.

Miloš

Checked by AVG Free Edition.
2.2.2008 13:50