Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Únor 3 17:10:53 CET 2008

> Právě proto nechápu, proč linuxákovi vadí něco na firmě, jejíž
> produkty nepoužívá. To je jako bych já remcal, že podražila nafta a
> přitom mám benzínový auto ;)

Ja se take za linuxaka tak trochu povazuji (i kdyz ne za tak dobreho
jak p Troller) a duvod, proc mi vadi firma jejiz produkty nepouzivam
je ten, ze casto je pouzivaji ostatni jejichz produkty pouzivat chci
nebo musim. A potom bych uvital nejakou moznost. Jako priklad: Zrovna
vcera mi dosly dokumenty ve Wordu ulozene s priponou docx (nejaky
XMLdoc ci co) a me to proste otevrit neslo. Nakonec jsem to poslal
kamaradce a ta mi to otevrela v novem wordu a ulozila v doc formatu.

K vasemu prikladu. Na sdrazeni nafty by jste asi neremcal, ale na to
ze se zdrazily soucastky, protoze je prodejce vozi naftovym autem by
jste remcal, ne? A to je presne ten samy pripad.

Honza