Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Únor 3 16:42:22 CET 2008

3.2.08, Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>:

> To je velmi jednoduche. Protoze se mi celou dobu snazite vymluvit
> neco, o cem vim, ZE a PROC to potrebuji (dve kolecka) a NEPOTREBUJI
> o tom diskutovat. A protoze proste predpokadate, ze vsichni kolem
> musi byt jako vy a pouzivat stejne nesmysly (produkty microshitu) jako vy...

Jestli jste si všiml, začalo to vaším povzdechem, že Alza přestala
prodávat jeden konkrétní produkt, o Linuxu nepadlo ani písmeno.
Protože jsem tu myš měl, napsal jsem svoje zkušenosti a doporučil (z
mého pohledu lepší) alternativu). Vy jste okamžitě přešel do
protiútoku, nevím, čím jsem si to zasloužil.

> Reaguji na tenhle dementni ton...

Co je na tom tónu dementního? Že se jedná o myš MS? Byl by dementní,
kdybych doporučil podobnou myš třeba od Logitechu?

P.K.