luxeon pecka

mi3 mi3@centrum.cz
Neděle Únor 3 14:40:16 CET 2008

zatím mi nako nejlepší řešení fungovalo objednat si LED připájenou k pls na
hliníku (clad) u HYPERLINK "http://www.tron.cz"www.tron.cz

doma zbývá snad sekundové lepidlo;  napružení vývodů a teplovodivá pasta
nebude dlouhodobě spolehlivé

Mirek

   _____

From: info@vaelektronik.cz [mailto:info@vaelektronik.cz]
Sent: Sunday, February 03, 2008 1:34 AM
To: konfera
Subject: luxeon pecka

Koupil jsem si u chobota svítítko - Luxeon 1W "pecka" L-LXHL-BW02. Teď
koukám do datasheetu jak se to přidělá na chladič. Ploška uprostřed se nesmí
spojit se žádným vývodem :-(( a asi bych se na ní neodvážil něco přiletovat.
Jak se to má správně montovat? Pod prostředek podložit chladící plech a
přiletovat napružené vývody na tišťák? Přes vývody se ten 1W asi neuchladí.
Má s tím někdo zkušenosti?

Anděl
HYPERLINK
"http://www.gme.cz/base/action.php?action=detail&sklcis=511-720&sk=&lk="