RE: Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Únor 3 14:27:42 CET 2008

Tak tohle je opravdu přehnaná reakce nebo asi žiju na jiné zeměkouli.
Používám Windows i Linux a ještě jsem se nesetkal s tím, že by mně za to
někdo říkal, že jsem divný a i kdybych řekl, že používám pouze linux, tak
mám obavy, že o mně nikdo nebude tvrdit, že nemám na Windows.
V obchodech to bude obdobný, buď mi prodavač sdělí, že tento hardware linux
podporuje/nepodporuje nebo častěji se dozvím, že neví, protože úroveň
znalostí prodávajících je hodně nízká. Stejně než si něco koupím, tak si o
tom zjistím na internetu maximum informací.
Co se týče extremistů, vždycky se nějaký najde, ale v normálních
konferencích jsou mnohem častěji vidět "militantní bojovnící" za linux.
Úroveň jejich přízpěvků je často chabá a obvykle se nezmůžou na nic lepšího
než několik bojových hesel. Ostatně jestli se nepletu, tak tyto boje za to,
který OS je nej se často objevují i mezi zastánci jednotlivých distribucí.
Tuším, že nejvíc jich je v křídle "Ubuntu".

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death