Monopolisti a bojkot (Re: [OT] o myších linuxu (bylo Reference na www.alza.cz))

Neděle Únor 3 13:34:20 CET 2008

Hezké odpoledne,

    a od uživatele libovolného jiného OS nutí používat cokoli od
Microsoftu? Kdo nutí lidi s Linuxem používat dokumenty DOC XLS a
podobně? Nikdo je přece nenutí. Nebo ano? Existují i jiné textové
editory než Word, jiné tabulkové procesory než Excel, jiné další
programy. Kdo nutí uživatele Linuxu kupovat myš s logem MS?

    Mám pocit že nikdo. Jenže furt jen vidím agresivitu od uživatelů
jiných systémů proti uživatelům Windows. Konec konců, ještě jsem nikde
neviděla tak bouřlivou diskusi na téma Windows <> MacOS. Ale Windows <>
Linux je tu skoro na denním pořádku.

    Na svém počítači můžu mít přeci co chci. Pokud se rozhodnu pro
Windows, mám je. Pokud si vyberu Linux, mám jej. Pokud opravdu chci mít
něco extra, napíšu si OS svůj. Kde je problém?

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186