Záhadné součástky

Neděle Únor 3 10:58:42 CET 2008

Hezké dopoledne,

    díky moc všem, už jsem to dala dohromady. Že to jsou varistory jsem
tušila, ale nemohla jsem je nikde najít. Proto ta záhada. Teďka už vím
co to je přesně.

    Podle všeho ty součástky budou v pořádku. Nevykazují totiž žádný
odpor a ani kapacitu. Ještě to zítra vyzkouším na zdrojích a pak se
uvidí. Jak to je zapojené do obvodu, a do kterého, to nevím stejně.

    Omlouvám se za přílohu, ale 3kB snad nikoho neurazí. To pro zvědavce.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186