luxeon pecka

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Neděle Únor 3 09:30:59 CET 2008

Ja to resil tak, ze jsem chladic osoustruzil tak, aby na nem byl
kopecek o stejne vysce, jako je tloustka plosnaku, z plosnaku udelal
kolecko s dirou uprostred, to nasadil na chladic. Tim vznikl plosnak s
kovovou plochou uprostred, k te je luxeon prilepeny a k medi na
plosnaku pripajene vyvody.(lepidlo je nejaky teploodolny loctite).
Zatim to drzi....

KR