Re: OT: Odlehcení síte, potíze?

Jan Peterka peterka256@seznam.cz
Neděle Únor 3 03:10:47 CET 2008

I navzdory prisnemu zakazu, jsem se rozhodl obsah zpravy predat jinym
osobam.

Pouze krátkou chybou měření.

Jana Jabůrková
Tisková mluvčí

ČEPS, a.s.
tel: +420 211 044 827
mobil: +420 724 551 687
e-mail: jaburkova@ceps.cz
www.ceps.cz

____________________

Dobry den
Objasnite mi, cim je zpusobena  700MW spicka mezi 10-11 hodinou
(viz. priloha)?

S pozdravem Jan Peterka

Tato zpráva obsahuje důvěrné informace, určené výlučně pro uvedeného
adresáta. Jakékoliv užití, kopírování, šíření nebo předávání obsahu zprávy
jiným osobám a subjektům je přísně zakázáno.

This electronic mail transmission contains confidential information intended
only for the person(s) named. Any use, distribution, copying or disclosure
by another person is strictly prohibited.