Jdu si hodit masli Re: Zkusenosti - GME :-(

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Únor 3 00:55:01 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 30.1.2008 od HW CNCnet.info:

> Dnes se mi vedouci prodejny omluvil za sveho zamestnance s tim, ze
> mi dotycna osoba napsala pravdu, ze do zakazky nelze pridavat zpetne
> zbozi. Nacez mi vysvetlil, ze kdyz posilaji zakazku navickrat tak
> naklady na postu hradi sami. Pri pridavani do zakazky by to tedy
> museli hradit take a to ze je neekonomicke - to tedy slo uplne mimo
> me chapani - kdyz balik je stale u nich a staci jen pytlik s
> optocleny do baliku.

Proste je to rozhodnuti, ktere ti jako zakaznikovi nezbyva nez
respektovat nebo jit jinam - pravdepodobne si to uvedomuje i ten kdo
si takove podminky nastavil.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem