RE: MECH / zváranie hliníkových chladičov

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Únor 2 23:44:21 CET 2008

Dobry den,
konkretni firmu Vam bohuzel neporadim, ale zkousel jste se zeptat ve firmach
kde vyrabi nerezove vybaveni gastro provozu? Tam jsou esteticke vlastnosti
velmi dulezite a pokud to bude vetsi firma, tak budou mit stroje, ktere umi
nejen nerez ale i hlinik (AC TIG). Mozna jeste firmy, ktere se zabyvaji
vyrobou nebo opravami ramu kol, ale to netusim, jestli v CR/SR neco
existuje.
Tady nepujde ani tak o vybaveni, to ma kazda lepsi dilna, ale spise o
zkusenosti a dovednosti toho kdo to bude delat, aby to dobre vypadalo. A
taky si dejte pozor na to, ze ne kazda hlinikova slitina je dobre
svaritelna, abyste nenakoupil material a pak se nedivil, ze je to k nicemu,
ze to pri svareni bubla a je to hnusny.

S pozdravem,
Ales Chlubny