Zkusenosti - GME :-(

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Únor 2 13:49:34 CET 2008

Zdravim,
u slona nakupuji taky casto. Pristup prodavacu musim hodnotit kladne. Ale kvalita dodavek je miziva. Na pulte bylo vadnych dodavek malo, ale to co jde postou je katastrofa. Chybnych zasilek bylo mnoho, vse se musi zkontrolovat a prepocitat. Navic si davaji s dodavkou nacas.
Jeste bereme soucastky od Ecomu, Eniky a Rystonu. Obcas se taky seknou, ale je to opravdu vyjimecne. Spoluprace vynikajici.
Kladne hodnotim i Farnell/Rotsware a Microchip(vzorky) i kdyz to byla jen objednavka nekolika u nas nedostupnych kousku.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: HW-news
  Sent: Saturday, February 02, 2008 1:21 PM
  Subject: Re: Zkusenosti - GME :-(

  Pokud myslime toho stejneho cloveka z prazskeho maloobchodu u baterek a
  plosnaku, pak on je takovy, co ho pamatuji. Poradi a je trpelivy. Vyzna
  se prave v tom co prodava a nebral bych to jako blyskani na lepsi casy,
  tohle neni novinka. Ti prodavaci v GME nejsou uplne volne zamenitelni,
  kazdy ma prehled v tom, co nejvice prodava. Pokud je z nejakeho duvodu
  nejaky prohoz mezi nimi, je to znat v rychlosti obsluhy. Pokud je kazdy
  kde ma byt a donesete si vytisteny seznam se skladovymi cisly, typy a
  poctem kusu, pak to fici jak na dratkach (protoze se pak u pultu
  nezjistuje co se chce, ale je to jasne dano a take je to snadno k precteni).

  Musim rict, ze na to co si Ti chlapi od zakazniku uziji, jsou skveli.
  Rekl bych, ze se ke kazdemu chovaji jak si zaslouzi a mnohdy i mnohem
  lepe, nez si zaslouzi ;). Vite co to je, se kazdeho druheho, kdo si
  prijde pro elyt, ptat, na jake ma byt napeti a pak ho 2x nest tam a
  zpet, protoze se zakaznikovi nelibi jeho provedeni ? Na webu je dnes
  kazdy a hleda tam kde co, ale aby se pripravil na nakup neceho
  specialniho, jako jsou elektronicke soucastky, to mnoho lidi ani
  nenapadne a pritom si lze najit rovnou i mozne nahrady a pripsat je do
  seznamu jako alternativu. Kdyby lide vedeli co chteji nez tam vlezou, to
  by byla parada - vzdyt tohle neni supermarket, kde si vybiram, jakyho
  dnes budu bastit sejra podle aktualni chuti a vzhledu toho co je v regalu.

  --
  Jiri Bezstarosti