Zkusenosti - GME :-(

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Únor 2 13:21:57 CET 2008

Pokud myslime toho stejneho cloveka z prazskeho maloobchodu u baterek a
plosnaku, pak on je takovy, co ho pamatuji. Poradi a je trpelivy. Vyzna
se prave v tom co prodava a nebral bych to jako blyskani na lepsi casy,
tohle neni novinka. Ti prodavaci v GME nejsou uplne volne zamenitelni,
kazdy ma prehled v tom, co nejvice prodava. Pokud je z nejakeho duvodu
nejaky prohoz mezi nimi, je to znat v rychlosti obsluhy. Pokud je kazdy
kde ma byt a donesete si vytisteny seznam se skladovymi cisly, typy a
poctem kusu, pak to fici jak na dratkach (protoze se pak u pultu
nezjistuje co se chce, ale je to jasne dano a take je to snadno k precteni).

Musim rict, ze na to co si Ti chlapi od zakazniku uziji, jsou skveli.
Rekl bych, ze se ke kazdemu chovaji jak si zaslouzi a mnohdy i mnohem
lepe, nez si zaslouzi ;). Vite co to je, se kazdeho druheho, kdo si
prijde pro elyt, ptat, na jake ma byt napeti a pak ho 2x nest tam a
zpet, protoze se zakaznikovi nelibi jeho provedeni ? Na webu je dnes
kazdy a hleda tam kde co, ale aby se pripravil na nakup neceho
specialniho, jako jsou elektronicke soucastky, to mnoho lidi ani
nenapadne a pritom si lze najit rovnou i mozne nahrady a pripsat je do
seznamu jako alternativu. Kdyby lide vedeli co chteji nez tam vlezou, to
by byla parada - vzdyt tohle neni supermarket, kde si vybiram, jakyho
dnes budu bastit sejra podle aktualni chuti a vzhledu toho co je v regalu.

--
Jiri Bezstarosti