Reference na www.alza.cz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 1 21:49:44 CET 2008

Sice mi bylo doporuceno, abych si kritiku nechal pro sebe a nestezoval si...

Dnes jsem osazoval krystaly 20MHz, ktrych jsem pred casem objednaval
20ks. Osazuju a osazuju a ejhle krystal 4MHz. Dal jsem na stranu.
Osazuju dal... Celkem 4ks 4MHz v original pytlicku.

Minule rovnou poslali misto SMD krystalu ty vysoke kravy...

Zrejme asi kazdy nakupujeme nekde jinde. Jen me utesuje ze tu nejsem za
exota sam.

Radek Vicek