Reference na www.alza.cz
gatilo
gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 1 20:57:12 CET 2008
1.2.2008, 20:52:18
Usmev prodavace je vec povrchni a pomijiva. Zato takova pekna faktura,
i za tisic let nadchne nejakeho archeologa, v muzeu ji vystaví, lide
budou chodit obdivovat jeji krasu a dokonalost.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
Bitovod napsal:
> A kdyz maji ty nove faktury a budou mit i novej web, budou mit take nove
> skladniky a prodavace? Protoze pak by to mohl byt vyborny obchod :)
> Kdyz ale ted vidim, jak "funguje" prodej pres pult, tak nemam nejmensi chut
> testovat, jak to funguje na dobirku, kde nemam absolutne zadnou moznost, jak
> prodavacet taktne upozornit, ze sahnul do jiny krabicky - tam se to dozvim
> az po zaplaceni.
> O tom, co si lze od slona prinest pote, co prodavac dostane do ruky seznam,
> vytistenej s jejich objednacima cislama z jejich eshopu, pokud clovek -k
> velike radosti dalsich cekajicich- neprojde ten seznam jeste jednou u kasy s
> tim, co pred nim fyzicky lezi, se asi ani moc sirit nemusim ("no jo, 'sem se
> prehlid" s tonem "a co jako ma bejt?!?").
> Zaplatpambu za GES, tam toho sice maji fyzicky pulku, ale zato jsou aspon
> slusni a casto i ochotni (alespon od nich chodim otravenej z nakupu vyrazne
> mene casto).
> Pavel Kutina
> Puvodni zprava ze dne 1.2.2008 od Bitovod:
>> No oni ti "roboti" maj svoje klady - s chuti vymenim dejme tomu
>> veskere osazenstvo prazske prodejny U slona za nemyslici,
>> nenasratelne, profesionalne a pohodlne fungujici roboty...
> Co porad vsichni mate s tim slono-mamutem? Ja tam zrovna ted
> objednaval ve stredu pozde odpoledne pres web a dnes to vsechno krasne
> prislo.
> PS: Maji nove faktury a za par dni budou mit i novy web :-)
Další informace o konferenci Hw-list