Re: Drogerie a lékárny [Was: Papir na rysovaci prkno]

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pátek Únor 1 20:12:49 CET 2008

To mi
připomíná explozi obrovského elyt. kondu v mém bytě, opravdu jsem neviděl na krok a když jsem otevřel okno, měl jsem co dělat aby lidi nevolali hasiče.

PP

vývoj software   http://visualprog.cz