OT: Reference na www.alza.cz

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Únor 1 19:58:36 CET 2008

On Fri, Feb 01, 2008 at 05:14:23PM +0100, Saša Svobodová wrote:
> Hezký večer,
>
>     kliknula jsem na jeden odkaz zde z konference a dostala se na obchod
> Alza.cz Docela jsem si vybrala a tak se chci zeptat, jestli je to
> spolehlivá a solidní firma. A jestli vyřizují objednávky a reklamace
> jako lidi a podobně.
>
>     Předem moc díky :-)

Jedinej problem bych videl v sortimentu. Uz se mi parkrat stalo,
ze nejaky produkt (jedinecny) najednou stahli z prodeje a
clovek si myslel, ze uz to prestali vyrabet a pozdeji zjisti,
ze to neni pravda a ze jine obchody to nabizeji.

Konkretni priklad:
 http://www.alza.cz/mys-a4tech-wop-35-4d-opticka-ps-2--d40844.htm
(Jinou dvoukoleckovou ps/2 mys alza uz nenabizi. :( )

Jinak velmi solidni firma, ktera se snazi o maximalne korektni vztah
k zakaznikovi (co mohu soudit).

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net