OT: Reference na www.alza.cz

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Únor 1 18:43:13 CET 2008

Zdravím,
  také už jinde nekupuju než u zelené příšery. Už po řadu let. Měl jsem i
několik reklamací. U motherboardu odešel on-board ethernet - vzali board,
prohlédli, zda není viditelně poškozen, a za tři týdny mi vrátili ten samý
(dle SN) - opravený. Chodí dodnes.
  Pak bouchlý zdroj - vyměnili obratem za nový.
  Odešel jeden kanál na mp3 přehrávači - vyměnili obratem za nový.
Jinak vše v pořádku, mohu doporučit.
   S pozdravem Pavel Troller