ISP programator

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pátek Únor 1 15:07:18 CET 2008

Já to dělám jen tak, jako koníček,
takže nemám žádný termín, ale už se s tím pářu od podzimu loňského roku
a pomalu mě to přestává bavit. Mělo by to používat převodníky AD9283 -
jsou pro to určeny a nestojí moc (~6 Eu), pro filtraci dat (triger) FPGA
Xilinx (ještě jsem se nerozhodl jaký) a převodník na USB FT245RL. Takže
vzorkování bude 40-50 MHz, ale ještě nemám hotové vstupní zesilovače a
ten triger taky ještě moc nechodí, protože ve VHDL jsem přece jen
nováček, ale počítám, že do léta to dodělám. Cena součástek by neměla
přelézt 1500 Kč, jak to bude s plošňákem ještě netuším.
Mrazík