ISP programator

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Únor 1 13:51:16 CET 2008

> To kuzelne slovicko sa vola portovatelnost. Nas kod ma momentalne
> takmer 3 miliony riadkov je pisany v Pascale/Delphi. Takze
> prenositelnost nasho kodu na CE je nulova, pre ostatne OS je
> prenositelnost blizka nule.

Nedavno se objevila u SW pro programatory od ASIXu podpora pro Linux. Ta
aplikace je take napsana v Delphi (nebo necem podobnem). Pokud jsem to
spravne pochopil, pouzili ke spusteni pod linuxem Wine a pouze napsali
ovladac pro pristupu k USB.

Takovymto postupem se prenositelnost apliaci marginalne se blizici nule
meni na prenositelnost blizkou 100%. Neni treba aplikaci celou
prepisovat, "pouze" se odladi provoz pod Wine a napise se
knihovna/ovladac pro pristup k HW.

Mozna by to byla cesta i pro Vas, pokud o podpore Elnec programatoru pod
Linuxem apod. alespon uvazujete?

Lukas Grepl