ISP programator

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pátek Únor 1 13:42:50 CET 2008

Vazeny p. Troller,

vsetko co ste povedal znie pekne, kym nepride na realizaciu a na
detaily.

Aj keby sme zacinali od znova, tak nezvolime Javu, lebo co
korporatnuch zakaznikov trapi najviac nie je ci Linux (BSD, SUN, ...)
alebo nie, ale aky je pocet podporovanych obvodov a aka je rychlost
programovania. No a rychla aplikacia a Java mi akosi nesedi.

Korene nasho SW su z roku 1991/92 a algoritmy napisane z tohto obdobia
su stale funkcne. Portovat 3 miliony riadkov do C je nemyslitelne.

Ja myslim ze jedinym relavantnym porovnanim je porovnanie s
konkurenciou v tejto oblasti. Hovorim samozrejme o porovnatelnych
programatoroch zo solidnou podporou v pozadi a pravidelnym doplnanim
novych obvodov. Poznate nejaky ekvivalentny programator, staci urovne
SmartProg, ktory ide pod Linuxom (napr.)?

>   Aniz bych rovnez chtel rozpoutat flame ci se nekoho dotknout, formulace
> "marginalni OS nepodporujeme" ve svetle vyse uvedenych argumentu na mne pusobi
> spise dojmem neochoty a nedostatku dobre vule, nebot jak mnoho prikladu jiz
> ukazalo, jde to a to i bez vynalozeni takovych nakladu, jak by se na prvni
> pohled mohlo zdat.

Cely problem je v tom, ze argumenty, ktore ste uviedol, vyzeraju
teoreticky dobre, ale nie su platne univerzalne. A k tej dobrej voli -
pred par rokmi, prave v zachvate dobrej vole, som nechal urobit
analyzu portovania SW do Kylix, aby sme podchytili Linux. Tato
aktivita boli vyslovene vyhodene peniaze, a neboli male. Zaplatili sme
si aj vyvoj "PG4UW pod wine", dalsie vyhodne peniaze. Takze s tou
neochotou to nie je celkom ako to vyzera. Ked uz som pri tom Linuxe -
definitivnu bodku vsetkym snaham dali poziadavky Linux uzivatelov, aby
sme im poskytli zdrojove kody, vratane argumentov preco to tak musi
byt - ale toto uz sem napatri.

Nejako som sa rozpisal ... .

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis