Utilita pro windows, test rychlosti zapisu na disk

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 1 12:25:32 CET 2008

Mnodo malych souboru muze byt casove problem. Mam na mysli desitky tisic
souboru. Kopirovani se znacne zpomali.
Delal jsem to asi pred ctyrmi roky na P4 3GHz, rychle disky a kopirovani
bylo na celou noc.
Jestli si dobre pamatuji, tak jsem to napriste resil tvorbou zalohy ve
windows (bkf) a jejim nacteni na jinem disku.
Daly se tak prenest i soubory jinak nekopirovatelne, kdy si uzivatel zadal
nazvy souboru takovym zpusobem, ze nesly bezne kopirovat.
Jindra Polivka

Sandra presne pise, co testuje:

Bufferd read
Sequential read
Random read
Bufferd write
Sequential write
Random write
Average access time

Ak je vam to synteticke, tak si hoci aj v prieskumnikovi dajte
kopirovat 1 velky subor / vela malych / kombinacie podla vkusu a
stopkami merajte cas...

miro