OT: Import dat do MySQL

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pátek Únor 1 11:51:43 CET 2008

> No bude to trochu reklama na meho zakaznika (drive zamestnavatele)
> Ale pokud bude hodne zle a nebudete moci pouzit standartni utility (coz
> by jit melo) zkuste se podivat na http://www.cloveretl.org Puvodne je to
> nastroj na datove transformace a ac je to kanonem ne vrabce muzete to
> pouzit i na tohle. Navic muze provest nejakou tu konverzi, ci upravu dat.
> Pro MySQL to ma i slusne fungujici bulk loader.

Panové, děkuji všem za rady,
jak je již dobrým zvykem, chyba byla meci židlí a klavesnicí :))
Stačílo ae vyspat, restartovat lokalni server a phpmyadmin to zvládnul hned
napoprvé.

Ale patřími mi to, když si překonfiguruju server a neresetnu tak mám nárok
být za veřejného trotla :)

S pozdravem
Kosta (MK)