ISP programator

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Pátek Únor 1 09:39:06 CET 2008

Vazeny p. Waclawek,

> Hm, takze uz mate aj Linuxovsku verziu? A co tak SunOS, FreeBSD? A pre PalmOS nieco mate?
> Boli ste to Vy kto spomenul operacny system...

Mate uplnu pravdu, podporujeme len WIN (od 95 po Vistu), lebo
statisticky marginalne operacne systemy (fakt sa nechcem nikoho
dotknut ani rozputat flameware, hovorim len fakt) neposkytuju priestor
na dostatocny profit.

Ak som slovom "profit" niekoho z Linux komunity urazil, tak na
vysvetlenie - nasich 50 ludi chce plat a to aplikacie pre Linux, BSD,
Sun, ... v nasej oblasti (teda nezavisly vyrobca programatorov
programovatelnych obvodov) nejako neposkytuju.

S uctou,
Jan Puobis
www.elnec.com