ISP programator

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Únor 1 08:44:02 CET 2008

Dobry den,

vyborne Jano, to je presne to, co som chcel povedat. Staci to len
nakodit. A ked chces nieco, co vie vsetko, tak si kup daco hotove, ako
to napisal pan Puobis.

Richard Kaliciak

P.S. Niekto sa narodi a niekto sa nakodi.
:-)

Jan Waclawek schrieb:

> Nejako sme si zvykli na slova "ved to je uz len naprogramovat" (aby som bol moderny, "uz sa to len nakodi"). Pritom hadam kazdy z nas vie, ze to slovko "len" je tam uplne, ale uplne mimo.

> Garantujem Ti, ze ak chces mat volnu ruku a hlavu, tak takyto bazmeg Ti dlho stacit nebude. Napriklad, ver mi, nenavidim ich, ale uz som nejaky ten PIC programoval (aj ked to bolo chvalabohu davno :-) ).

Na PICka mam PICProg, na EPROMky mam MEMprog, na AVR som si urobil
ISPProg, ale JTAG na AVR este nemam a ani na Xilinx este nie.