Re: Odlehčení sítě, potíže?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Únor 1 01:04:12 CET 2008


Proč myslíte, 2T je mazán palivem a když by poměr oleje byl o trošku větší, 
tak by to snad ani nemuselo vadit?

Mám chudší směs a zvětšený předstih, takže nejen že žere málo a jde ochotně 
do otáček, ale taky teď trošku víc mažu 1:40 (je to dílo servisáka co ladí 
2T na závody veteránů v německu, mám s ním barterový obchod). No a když je 
potřeba svižnější plynový pedál, tak povytáhnu sytič (W353 má akcelerační 
trysku na bohatší směs, ale musí se sešlápnout až za půlku což ale dost 
žere, pro rýpaly jako že silná akcelerace je občas znenadání potřeba). Teď 
když přidávám plyn bez sytiče, tak se jenom zvětšuje spotřeba a otáčky v 
podstatě zůstávají, sotva ho o cenťák povytáhnu nebo sešlápnu až na 
akcelerační trysku, tak vyletí.

----- Original Message ----- 
From: "Aleš Chlubný" <ales.chlubny@seznam.cz>


> Uvažuji o tom že bych si napojil nějaký UZV rozprašovač do
> vyrovnávací nádoby sání (takový cca 4L hrnec), zavřel bych

Toto nedoporucuji, celkem jiste se po urcite neprilis dlouhe dobe rozloucite
se svym motorem.
BTW. Neni potreba UZV rozprasovac, ve Skoda 100 stacila injekcni jehla a
infuzni hadicka, zapojeno kamsi do sani.




Další informace o konferenci Hw-list