Re: Odlehčení sítě, potíže?
Jaroslav Lukesh
lukesh@seznam.cz
Pátek Únor 1 01:04:12 CET 2008
Proč myslíte, 2T je mazán palivem a když by poměr oleje byl o trošku větší,
tak by to snad ani nemuselo vadit?
Mám chudší směs a zvětšený předstih, takže nejen že žere málo a jde ochotně
do otáček, ale taky teď trošku víc mažu 1:40 (je to dílo servisáka co ladí
2T na závody veteránů v německu, mám s ním barterový obchod). No a když je
potřeba svižnější plynový pedál, tak povytáhnu sytič (W353 má akcelerační
trysku na bohatší směs, ale musí se sešlápnout až za půlku což ale dost
žere, pro rýpaly jako že silná akcelerace je občas znenadání potřeba). Teď
když přidávám plyn bez sytiče, tak se jenom zvětšuje spotřeba a otáčky v
podstatě zůstávají, sotva ho o cenťák povytáhnu nebo sešlápnu až na
akcelerační trysku, tak vyletí.
----- Original Message -----
From: "Aleš Chlubný" <ales.chlubny@seznam.cz>
> Uvažuji o tom že bych si napojil nějaký UZV rozprašovač do
> vyrovnávací nádoby sání (takový cca 4L hrnec), zavřel bych
Toto nedoporucuji, celkem jiste se po urcite neprilis dlouhe dobe rozloucite
se svym motorem.
BTW. Neni potreba UZV rozprasovac, ve Skoda 100 stacila injekcni jehla a
infuzni hadicka, zapojeno kamsi do sani.
Další informace o konferenci Hw-list