Re: Zvuk pro emulator 8bitu Sharp MZ800

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Prosinec 30 22:15:01 CET 2008

(Aby nekdo nevymyslel uz vyvyslene) existuje emulator MZ800 pro Linux od Matthiase Koeppeho. Asi 3 roky zpatky jsem tam cosi opravoval. Napsany je dost citelne v C++. A behal mi jak na Linuxu, tak na Windows v Cygwinu. Ale je pravda, ze i tam zvuk chybi.

MZ800 ma chip SN76489 - DS se da najit - Google.

Stejny zvukovy chip se pouzival v hernich konzolich NES. Emulator psal Marat Fayzullin a snad by se daly najit zdrojaky - opet Google. Jsou to veci, co si tak nejak matne pamatuju, kdyz jsem chtel zvuk pridat prave do Koeppeho emulatoru.

Muj plan je udelat emulator Sharpa do FPGA. Doufam, ze se k tomu dostanu driv nez v duchodu...

VP