live CD s prohlizecem...?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Prosinec 30 22:05:45 CET 2008

Tak SLAX jsem prubnul, start neuveritelne rychly, uzivatelsky prijemne!
Bohuzel mi to nenadetekovalo interni wifi kartu (ETH sitovka jede) ale s
tim se da zit.
Pokud strcim do PCIMCIA treba ORINOCO Gold, tak ji to najde ...a jede to
s ni.
V menu je moznost nacist system do  do RAMdisku - paradni vychytavka, da
se z toho pak vyrvat USB klicenka :-)
Jeste vyzkousim ten damn small linux , uvidime, ale vzhledem k tomu, ze
je cca 4x mensi, nepredpokladam, ze bude obsahovat vice ovladacu, nez SLAX.

JaKub