Nebyl nalezen subjekt

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 30 21:17:45 CET 2008

Mohl by prosim nekdo naprostemu neznalci nize uvedenou vetu prelozit do
cestiny (cw moduly, ci sloty, emulace cw, sifteam a nlb atd.)? Pomalinku
zacinam take uvazovat o prijmu DVB-S. Mel bych zajem o ceske programy,
programy ve spanelstine (kvuli treningu jazyka) a ruzna cizi radia.

Jak to cele vubec funguje? Z ruznych diskusi a vety nize je mi jasne, ze se
do toho cpou nejake dekodovaci karty. Ty se koupi jednorazove? Nebo se to za
penize nejak pravidelne musi dobijet? Daly by se treba ty spanelske programy
koupit u nas nebo se prez net koupi spanelska dekryptovaci karta? Nebo je
karta jedna a ruzne programy se povoluji downloadem nejakych jejich kodu pres
net? Nebo se to cele nejakymi osvedcenymi postupy hackuje/crackuje? Omlouvam
se za mozna zakladni neznalosti, ale satelitni TV me nikdy predtim
nezajimala, takze vse okolo toho vzdy slo mimo me.

Nebo jsou nekde na netu tyhle zakladni pojmy a principy rozumne popsany? Co
jsem se tak letmo koukal, tak vsude v ruznych recenzich mluvi podobnou reci
jako Robo nize, ale najake blokove schema, ze ktereho by bylo pochopitelne,
co vse je k prijmu (respektive spise k dekodovani) potreba jsem nikde
nenasel. Ale asi to bude take tim, ze v tehle oblasti neumim hledat - nevim
jake pojmy vlastne hledat.

Diky za objasneni

Jakub Serych