PF2009

Tomas Dresler dresler@hw.cz
Úterý Prosinec 30 20:35:14 CET 2008

Semtam poslete svoji tvorbu, zni to dobře :-)

Pripomnelo mi to, nedavno jsem byl na koncertu J. M. Jarreho v Praze, ten se
mezi svymi hrackami uplne vyzival... Skoda, ze to nemel moc rytmicke;
pripadal mi jak male decko, co si semtam do neceho bouchne, dva další typci
mu pridavali "background noise" a on si hral.

--
S pozdravem/with best regards

	Ing. Tomas Dresler

mailto:dresler@hw.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Tuesday, December 30, 2008 7:08 PM
To: HW-news
Subject: OT: PF2009

Taktez se pripojuji s pranim vseho nejlepsiho do roku 2009, ktery bude
tezke prezit ;-)
Jelikoz mi Jezisek prinesl hudebni darek, protoze jsem chtel konecne po
tolika letech neco zahrat ackoliv jsem nikdy na nic nehral, (jen na
nervy) rozhodl jsem se udelat specialni vydani jedne pohadkove hudby
upravene do DANCE stylu , po komprimaci to sice totalne rozhodilo
rytmus, ale jak budu mit pristi Vanoce cas ;-) , tak to dodelam at to
muze konkurovat profesionalum.

http://www.youtube.com/watch?v=sn7Eel3jRmU&feature=channel_page

Rad uvitam nazory hudebnich odborniku ...

LK