OT: PF2009

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Prosinec 30 19:18:06 CET 2008

Budto to vycvakate primo na tlacitkach nebo editorem not, a
nejidealnejsi je k tomu pripojit stare PC midi klavesy za 2 tacy.
Umi to sice hrat vzdy jeden ton v jednom case v jednom partu cili
prehmat je citelne slyset, ale nejtezsi je namixovat z tech oscilatoru
pouzitelny zvuk a pak dalsi aby ladily s tema pouzitelnyma.
Jakmile se party nahraji, pak se daji libovolne spoustet nebo slozit do
hudby a  nemusi se pak nic mackat.
LK