Ctecka karet X-Crypt pro PC - prijem DVB-S2 v PC?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Prosinec 30 19:06:26 CET 2008

Sleduji mistni diskuze o DVB-T a tak nejak se zacinam take priklanet k DVB-S respektive DVB-S2.
Jedna z moznosti je koupit nejaky DVB-S2, ale me pozadavky splnuje sn ad jen IP Box 9000
http://www.tvdigitalne.cz/index.php?ID[1]=3&ID[2]=8447&detail=148&AB-IPBox-9000-HD-Black-+-2-x-DVB-S2-tuner---vyhodny-set-pro-HDTV
Respektive v UK snad jiz prodavany DreamBox 8000HD http://www.sat2000.cz/catalog/dreambox-8000-hdtv-hdmi-pvr-dvd-pripravujeme-p-455.html

Ceny mi prijdou docela vysoke tak zvazuji i stavbu vlastniho PC, neco jako koupim tuto pixlu
http://www.thermaltakeusa.com/Product.aspx?C=1319&ID=1425 a doplnim streva, ale mam par nejasnosti.
Ma predstava je PC s Blu-ray idealne 2x DVB-S2 na PCI-e (teda pokud vubec neco takoveho lze v CR koupit)+1TB HDD jako sklad multimedii

- jsou nejake ctecky karet x-Crypt pripojitelne k PC, idealne USB nebo primo interni do PC to co jsem nasel u Omka je drahe a prijde mi to jako delane na kolene?
- co software, existuje nejake reseni pro Windows, ktere by umoznilo toto provozovat?
- co software, existuje nejake reseni pro Linux, ktere by umoznilo toto provozovat?
- je vubec neco takoveho realne pouzitelne, viz rychlost bootovani a podobne
- jak funguje sdileni karty CSLink po siti?

Dekuji za info
Jirka