Jake baterie do mrazu?

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Prosinec 30 13:10:36 CET 2008

prave tu original 12V baterku (nevim jestli je to lithiovka) ve vysilaci
mame a neni nutne ji menit kazdy tyden, rok v pohode vydrzi

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 30, 2008 1:05 PM
Subject: Jake baterie do mrazu?

Zdravim,

potrebuju na plot namontovat vysilac bezdratoveho zvonku (na kabel je to od
baraku daleko a s vykopanim ryhy i dost pracne) a nejak se mi nezda pouziti
12V lithiovky. Netusite, jak ktere baterie snaseji venkovni teploty (at uz
zaporne v zime ci velmi kladne v lete)? Jde mi o to, abych je tam nechodil
menit kazdy tyden, jednou za rok by se to sneslo...

Diky za tipy na typy :)

Pavel Kutina