OT: globalizacia, was: Kalibrace mericiho pristroje

Lukas Burda burdal1@post.cz
Úterý Prosinec 30 12:01:24 CET 2008

A ja jen dodam, ze at je na tom jakakoliv nalepka, tak tyto vyrobky
tak nejak vseobecne predstavuji hrozne smejdy. Snad u zadne jine
"znacky" jsem nevidel tolik kusu, ktere nevyhovuji specifikaci hned po
zakoupeni.

Lukas Burda

ps: delam prave v kalibracni laborce a par desitek kusu nam jich uz
tady proslo, takze ty moje reci nejsou zase takove placani...