Kalibrace mericiho pristroje

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 30 08:01:40 CET 2008

Je potřeba papír a o tom to je. ISO xxxx atd.
Těchto Metexů ať již 3,5 nebo 4,5 mi prošlo rukama opravdu hodně.
Ještě dodám, že Metex je nálepka...Voltcraft je nálepka atd na stejné
měřáčky...
Co od toho očekáváte ? měření na setinu či tisícinu V ?
Podívejte se co je tam za čip a více nemůže. Další věcí je co ukazuje
displej :-))) a co může čip.
Kalibrace takovéhoto sprominutím mnou mnohdy při prodeji vychvalovaného
měřáku, (ano, nebyl špatný), je trochu úchylné, tedy pokud na to potřebujete
papír. Necháte si jej zkalibrovat a co u zákazníka ? Je tam stejná teplota ?
Myslíte si, že to nemá vliv ? Prosím, přenosný multimetr slouží k tomu k
čemu má a to je zjistit stav v daném okamžiku, nebo k běžné práci.
Prosím nepleťte si to s laboratorním měřením za pevně daných podmínek.
Hezký den Jindra Polívka

4,5 místný METEX číslo teď z hlavy nevím DC napětí a proud 800,-...
asi před 2-3roky musel bych hledat papíry. S vystavením certifikátu.
Potřeboval jsem to na nastovování přístrojů ke kterým musel být kalibrační
protokol.
Pavel Glajc