Nabilecka pro modelare z DX

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Pondělí Prosinec 29 18:32:50 CET 2008

> Nemate nekdo zkusenost s touto nabieckou, nebo nekterym jejim klonem?
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12618

Ano, mam,  koupil jem ji kdyz byl dolar za 16,- jsem lakota.
-Vykonove prvky se opiraji ozadni stenu bez jakekoliv izolace, nevim co by
se stalo pri prodreti.
-Chyba mereni pri nabijeni +0,2V, takze pri nabijeni Lixx by to asi trochu
baterkam nebylo libo.
-Existuje pry nejaky triprstak, ale ten mi nefungoval, kterym to lze
kalibrovat.
-Vybijeni je OK
-Ma vestaveny balancer, ten jsem zatim nezkousel ale pri prohlidce se mi
nejevi moc duveryhodne.
-Zvukova signalizace je extrem. hlasita.
-...
- Kdyz jsem nasel odporovy delic pro mereni napeti na aku a dotahl na chybu
pod 0,02V. Tak jsem
zjistil ze stejna chyba je i pri vybijeni, tak to uz jsem neresil , asi
nejaky ubytek na mericih odporech nebo polovodicich.
- Odesel displej, koupil jsem novy v TME , RC1602BB, tedy nemyslim ze bych
mu nejak ublizil pri experimentovani, ale odesel.

Jako druha nabijecka je to dobre. Pokud si sni chcete pohrat tak jo.
Jinak radeji neco odsud:
http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=list&storage=117
Treba ten shark10 je ekvivalentni, a je reklamovatelny, tedy v pripade
potreby.

Pro zvedavce:
http://stehlik.net/peti/fotogalerie/nabijec/P1010002.JPG
http://stehlik.net/peti/fotogalerie/nabijec/1P8140001.JPG