Nabilecka pro modelare z DX

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Prosinec 29 18:02:06 CET 2008

Obavam se, ze u Pelikanu to opravdu nevyrabeli. V nejlepsim pripade to
zadali k vyrobe do te Ciny, pravdepodobneji ale nasli vhodny vyrobek a v
duchu OEM tradic ho nechali olepit svym logem. Mimochodem, kdyz uz jsme u
tech cen:

http://www.tygriceny.cz/obchod/mystery-lcd-digital-balanced-charger-and-discharger-16-cell-lithium-115-cell-nicdnimh

http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=2531

Tak proc nakupovat u DX, ze...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 29, 2008 5:26 PM
Subject: Re: Nabilecka pro modelare z DX

> Dobre odpoledne.
> Nemate nekdo zkusenost s touto nabieckou, nebo nekterym jejim klonem?
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12618
> Nasel jsem nekolik podobnych, napr.
> http://www.dobrebaterie.cz/nabijecky-profesionalni/li-ion/nabijecka-modelarska-nicd-nimh-li-ion-li-polymer.html
> ovsem za uplne jine penizky. Pokud umi, to co slibuji, tak je to dost
> dobry kup.
> A jen na okraj, jsem docela prekvapeny rychlosti DEX o vanocich. Obednaval
> jsem 20.12 a dnes mi postak udelal radost.
> Vladimir

Zdravim,
  tak to je sila. Mam zkusenost s timto:
  http://www.ges.cz/?ipp=12&lang=cz&cur=CZK&or=sort&page=index&of=1&gcat=XK64D&inc=detail&gesid=GES07506759
  Tuto konkretne vlastnim a jsem s ni naprosto spokojen.

  Ted by mne jen opravdu zajimalo, kdo to od koho obkreslil, protoze ta moje
se prsi ceskym puvodem (RCM Pelikan) a byl k ni i cesky navod atd. Opravdu
by mne zajimalo, zda ta z DX je cinskym klonem teto, ci naopak, ci zda
vyrobce obou dvou je totozny a jen je to jinak olabelovane :-).
  Podstatne vsak je, ze ta z DX je za cca pul ceny te z GES. Budou-li stejne
kvalitni, tak samozrejme pres DX...

  S pozdravem Pavel Troller