Nabilecka pro modelare z DX

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Prosinec 29 17:26:02 CET 2008

> Dobre odpoledne.
> Nemate nekdo zkusenost s touto nabieckou, nebo nekterym jejim klonem?
> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12618
> Nasel jsem nekolik podobnych, napr.
> http://www.dobrebaterie.cz/nabijecky-profesionalni/li-ion/nabijecka-modelarska-nicd-nimh-li-ion-li-polymer.html
> ovsem za uplne jine penizky. Pokud umi, to co slibuji, tak je to dost dobry kup.
> A jen na okraj, jsem docela prekvapeny rychlosti DEX o vanocich. Obednaval jsem 20.12 a dnes mi postak udelal radost.
> Vladimir

Zdravim,
  tak to je sila. Mam zkusenost s timto:
  http://www.ges.cz/?ipp=12&lang=cz&cur=CZK&or=sort&page=index&of=1&gcat=XK64D&inc=detail&gesid=GES07506759
  Tuto konkretne vlastnim a jsem s ni naprosto spokojen.

  Ted by mne jen opravdu zajimalo, kdo to od koho obkreslil, protoze ta moje se prsi ceskym puvodem (RCM Pelikan) a byl k ni i cesky navod atd. Opravdu by mne zajimalo, zda ta z DX je cinskym klonem teto, ci naopak, ci zda vyrobce obou dvou je totozny a jen je to jinak olabelovane :-).
  Podstatne vsak je, ze ta z DX je za cca pul ceny te z GES. Budou-li stejne kvalitni, tak samozrejme pres DX...

  S pozdravem Pavel Troller