OT: dell NBD zkusenosti ... ??

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Pondělí Prosinec 29 11:28:54 CET 2008

ja mam asi takove
ze 70pc del ktere jsem spravoval jsem toto resil pouze jednou a
fungovalo to, skutecne NBD byl pocitac funkcni

dale jsem pak par znamym doporucoval ruzne delly a v jednom pripade byl
taky potreba servis tak jsem odeslal kontakt na servis a dale to neresil
pozdeji kdyz jsem s nim mluvil rikal ze to vyresili na vybornou

krom jineho je zajimave ze jsem to u takrka stovky pocitacu musel resit
pouze dvakrat!!!